onsdag 4 juni 2008

just like a star cross my sky

Jag dansar inte på moln idag, synd nog. fast solen skiner och gräset är soltorkat. Idag ska kungsbackas studenter springa ut. Dvs, att hampus och roberg tar studenten idag. det är hurrafaktor 824693874583636585330002370000x 3

Jag gillar det. Men min kropp är lite bedövad idag, den gör inte som jag vill. vill inte äta, inte vara vaken, inte jobba, inte sola, inte bada... den vill ta mig fan bara sova! gah, jag önskar att jag kunde sluta sova. i alla fall såhär mycket, ett tag kunde jag ju inte sova alls om nätterna, nu sover jag hela tiden. kanske för att det har vart mkt just nu? vem vet?



För att hoppa till ett bättre ämne, så var jag och malle i storastaden göteborg. vi käkade sushi vid götakanal och njöt av solen, jag köpte en fet glass med. Vi hade verkligen jättemysigt, och det var inte ansträngt, vi kan sitta tysta brevid varandra utan att det känns konstigt(och hur normalt är det för en babbelfia som mig?) Vi gick runt i hela göteborg för att leta efter ett par snygga brillor till malin. Hon var riktigt kräsen, men till slut shoppade hon två par från HM, jippie, tänkte jag. jag lyckades även köpa student presenter igår med. SWEET. Hope they will like my gifts, annars jävlar. Jag måste också börja packa nu inför strömsholm, PONNY LAG SM!!!!! Hurray, hoppas vi vinner, nog för att fjärås hoppryttare vann hela region väst, men kan vi ta hela sverige med storm? det återstår att se. Och för er som inte känner mig så väl, så är det inte jag som hoppar ponny, jag hoppar HEST. Jag är med och stöttar teamet! bla, min lillsyrra ska hoppa, och några av hennes vänninor. och självklart drar jag med hampus på detta, jag tror han kommer tycka "det är nice".



Nej, nu ska jag sluta pladdra och dra mig från stolen för att göra NÅGON nytta över huvudtaget.

Jag har lite blogg tips också till dom som gillar sådant.

http://www.elsofo.blogspot.com/

http://www.prettyshoes.blogg.se/

http://highonlife.devote.se/

http://samlarobjekt.blogspot.com

Inga kommentarer: